Azeriqizi Kizlar gibek deligim cok kotu agryr 33 haftadayz .hic boyle olmamisti bebek hareketleridr var asagi baski yapiyor asagida sanki balik gibi yuzuyor kafasimi nrmi vjnaya diremis bebekmi donmus nr bu agri dayanamiyorum
esraEb Azeriqizi ben de 26+2 deyim ben de dünden beridir hissediyorum. Şu an gördüm sizinkini. Birimizden birine yazan olur inşallah 🙏
Aylinslmci Azeriqizi benımde tam 33+3 haftalık hamıleyım. Asagıya baskı bayadır var doktor buyudugu ıcınn normal dıyor. Gobek delıgı agrım yok ancak bel agrıları ve sırt agrılarım baya cogaldı doktor artık hepsı normal agrılar dıyor.
Bet1 Azeriqizi merhaba bende 33+0 haftalık hamileyim çok fazla göbek deliği ağrım var bugün ve karnım ağrıyor sanki. Size ne dediler nasıl geçti
Azeriqizi Bide cok afedersiniz pecete koydum su gibi damla nokta oluyor cok degil acaba idrar torbasina baskimi yapiyor bu yuzdenmi yoksa suyummu gelyr.ama su aksa birden akar deglmi?
Azeriqizi Bet1 doktorumu aradim dinlen gecmezse gel dedi aksama gecti canim yan yatdim elimle hafif ovaladim ama onun sabahi karnimin buyudugunu hiss etdim her halde geriliyormus gobrk deligim agrisi ondanmis
Bet1 Azeriqizi anladım canım çok sağol bende yatıyorum ama daha geçmedi ayağa kalkınca artıyor geçer benimde inşallah zaten sabah kontrolüm var