Bsrnura Kızlar geçen ay klomen çatlatma iğnesi kullandım gebelik olmadı bu ayda klomen kullandım cumartesi yumurta büyümüşmu die kontrole gittim ama buyume olmamış neden acaba bu durumu yaşayan varmı ekstra ne yapabilirim
glnrmom Bsrnura ben iki kutu kullanmıştım önceki doktorumda. Hiçbir faydası olmadı. Yumurtalarım hiçbir zaman istediğimiz seviyede büyümedi. Ama doktor değiştirdim ve bana letrol kullandırdı klomen çok sayıda yumurta üretir ama kaliteli değildir letrol az sayıda yumurta üretir ama daha kaliteli olur demişti. Üçüncü kutuda hamile kaldım
K-1997 Bsrnura merhaba bu ay bende klomen kullandım ama etkisini göremedim doktrunuz bidaha ilaç verdi mi size
Bsrnura glnrmom Aslında daha önce klomen kullandım gebe kaldım ama düşükle sonuçlandı geçen ayda kullandım yumurta oluştu gebelikte olmadı
Bsrnura Elfyns hayır canım bir sıkıntı Yok geçen ayda kullandım oluşmuştu yumurtalar hata kloemle daha önce gebe kaldım ama düşükle sonuçlandı
Elif2143 Kızlar ondan mıdır bılmıyorum ama bır ay klomen kullandım duphastonla. Sonrasında adet oldum. Bu ayda adetım gecıktı pozitifi gördum klomen sonrası hamıle oldum işe yaradı sankı. Pkos görünümü var
EsraTayfun Klomen artık eski gibi ondan daha etkili ilaclar var mesela Femera. Ben femarayla hamile kaldim ustelik iğne falan olmaya da gitmedim kendiliginden . Bide yumurtalarim gelissin diye bal ve polen yedim sabahlari aç karnina ikizlerime hamile kaldim
EsraTayfun cansureis Adetin 2. Gun basladim 5 gun devam ettim sabah aksam yaninda bal ve polen yedim yumurtalarim büyüsün diye arkasina ikizlere hamile kaldim 22 haftaligiz
cansureis EsraTayfun benim doktorum da verdi bende ayın 23üne kadar kullandım 7-8 gün yani adetime 12 gün varken acaba 12 gün içinde yumurtladım da o yüzden mi adetim gecikti ama dün yaptım negatifti