Vd10 doğum yapmadım bilemiyorumama kürtaj olmuştum ve bende çok büyük bir travma bıraktılar onlar yüzünden normal doğumdan aşırı korkuyorum farklı hastanelerde 2 defa daha kürtaj olmuştum ama hiçbirisi şehir hastanesindeki kadar berbat değildi tövbeliyim ben oraya