Busragoker Kızlar 15+4’teyiz bebeğe kilo aldıran yiyecekler neler? iştahım açık bu ara en azından ona faydalı yiyecekler yemek istiyorum
Busssx Busragoker Benim oğlum hep 2 hafta önde gitti 38.hafta da 4 kg doğdu 53 cm boy ile benim düzenli yediklerim hergün muz kuruyemiş ev yoğurdu ve günlük 3 litre su bir de hafta da 3-4 kez et balık sağlıklı doğumlar dilerim ☺️
Fatosbulut Busragoker yoğurt, muz, kaşar peynir, ceviz, haşlanmış yumurta, ıspanak, tahin pekmez, kızılayın şişesi yeşil olan sade maden suyunu mutlaka tüket canım 😊
_Kubraaa_ Ben malesef balık yiyemiyorum. Kokusuna dahi gelemiyorum. Siz yiyebiliyorsanız çok iyi olur. Onun dışında yumurta, kaşar peyniri, et süt yoğurt.. kuruyemişler.. bunlar çok önemli
Busssx -Ozlem58- 12.haftaya kadar hep yoğurt makarna yedim başka bişe yiyemedim bulantım çoktu sonra geçti bol avakoda tükettim kahvaltılar da ☺️
-Ozlem58- Busssx ben 13hafyaligim hala bulaniyor ne yesem meyve bile yesem ;)şimdi de meyve yiyince hangi meyve yesem midem eksiyir neden bilmiyorum :(
1asel-duru Süt ürünleri muz ceviz kuruyemiş meyve yeşillik balık tahin pekmez bol su ıspanak bulgur bunlar faydalı
Akrep03 En az günde iki bardak süt tüket meyve sebze yumurta balık et peynir ben çok yedim ama sadece bebek kilo aldı ben kilo verdim