Nuur07 Merhaba kızlar 14 haftalık gebeyim , daha önce lazere gitmiştim ama %100 sonuç vermediği için illaki çıkan kıllar tüyler oluyor. Hamilelikten önce ağdayla alıyordum ama şuan emin olamadım. Sizler neler yapıyorsunuz genital temizlikte ?
yagmur089 Nuur07 erkenmis haftaniz ve doktrlar pek onermiyor son haftalar oneriyor agdayi agda cok gzl bsy tabiki bir ay da anca cikiyor ben son ayimda aldirdim memnun kaldim ama brz kastigim icin agrim oluştu ama gecti sen doktruna veya saglik ocagindaki hemsirene sorabilirsin benim bildigim erken gebelikte onermiyorlar pek
Cicegim38 Nuur07 kuzum suan 35 haftaligim ve ben hep agdaya gidiyordum hamileligim.boyunca da agdaya gidiyorum fakat fazla uzatmadan 15 gune bir gidiyorum ki kendkmi germeyim diye bi sorun sikintj olmadi bende doktoruna sor istyosan fakat agda en temizi oluyor
Muczm33 Valla canım bn kendimi bildim bileli ağda yapardım tüp bebekle hamileyim şimdi ve transferden beri ağda yapmaya cesaret edemedim biraz riskli bir gebeliğim var bnm biraz ondan da yapma cesareti bulamadım kendimi kasarım vs bişey olur korkusuyla jiletle alıyorum ama iki güne çıkıyor tabi adaya göre daha çabuk ve pürüzsüz değil doğuma kadar idare edecm sonrasında lazere giderim diye düşünüyorum ama çoğu kişi ağda yapıyor yani bu kişinin durumuna göre değişiyor seninde riskin yoksa yapabilirsin yani
Hubeyb9 Muczm33 ayy bende aynı durumdayım canım tüp bebek benimde korkudan permatige başladım kasılma falan yasamiyim diye.
Nuur07 yagmur089 internette de tam tersi yazıyor son aylarda erken doğumu tetikleyebilir diye 😅 neyse her ihtimale karşı doktor kontrol günüme kadar beklemek sanırım
yagmur089 Nuur07 ya tbiki iste 37 ci haftadan snra yapilmasi gerek ben 36 da yaptirdim suan 38 ci haftamdayim yani tabiki doktruna danis bence oyle yaptir
Bet-topal CmreKsidar bende yeni hamiyleyim ve ağdaya gidiyorum doktorada sordum bir sorun olmayacağını söyledi
Nuur07 Cicegim38 bencede en temizi ağda , en iyisi kontrol gününü bekleyip doktora danıştıktan sonra karar vermek 👍🏻😊
Cicegim38 Nuur07 aynen oyle kuzum ve uzatma killarini fazla dedigim gibi 15 gunde bir gidip pudra dokturursen hicbisey olmaz 🌹💋
Bet1 Nuur07 hamilelikte zaten ağda ve jilet dışında başka yöntemler önerilmiyor. Ağda ve jilet serbest sadece. Bende daha önce lazere gitmiştim şükür kurtuldum 2. Lazer paketimde
minikoannesi123 Nuur07 tecrübeli biri yaptıktan sonra sorun olmayacağını söylemişti doktorum, siz yine de kendi doktorunuza da danisin bence
cevriye35_ Kızlar nasıl yaptırıyorsunuz kuaförde hiç yaptırmadım ama istiyorum korkuyorumda çok acırmı diye
Nuur07 cevriye35_ bende lazer yaptırmadan önce 1-2 kere gitmiştim , hızlı hızlı alıyolar ve tertemiz oluyor 😅
Puhu_ishak Nuur07 ben normalde de ağda yaptığım için hiç ara vermedim kendim alamamaya başlamıştım bir kere jilet yapayım dedim pişman oldum hep tahriş oldu, 36. Haftaya girince hemen agdaciya gittim doğuma kadar idare eder diye umuyorum 🤭
cevriye35_ Puhu_ishak Valla cesaretlendirdiniz 😅 bakalım gitmeyi dusunuyorum 2 3 günde bir almak çok yorucu ve kalınlaştı baya
Sevde- Nuur07 ağdaya gidiyorum 38 haftalık gebeyim rahatlık kız hiç düşünme bi zararı felan yok😁 karnıma bile vurduruyorum ben için rahat olsun sende rahat ol☺️
Nuur07 Sevde- haha😂 bende lazerden sonra eskisi gibi çıkmadığı için kendim alıyordum, ondan cesaret edemedim hamileyken 😅