gozkarag Mrve12 benim çok hoşuma gdiyor kızım olsaydı eğer bade nil olacaktı ismi. Çok soft ve duru bir karakter geliyor gözümün önüne. Ama erkek olduğu için atlas alp oldu. 💕
tamam_ayse_tamam Mrve12 6,5 aylık kızımın adı Nil 💜 çok güler yüzlü, gece uykuları çok düzenli ve uyku konusunda beni üzmeyen bir bebek oldu. Dilerim sizin bebiş de sizi çok mutlu eder 🙏🫶
Filedna Mrve12 bizzat kızım var😂😂😂😂 aslan burcundan mı yoksa isminden mi bilemiyorum çok zor bir kız😂😂😂😂
Dnmz95 tamam_ayse_tamam bende Nil ismini çok beğeniyorum ve kızıma düşünüyorum burcu nedir kızınızın bu arada merak ettim
Basakhilal Yeğenim Nil bir anı bir anını tutmuyor 😂 inatçı dediğini yaptirmak ister. Bence Nil nehrinin akış hizi yükselip azaldiği icin karaktere de o dengesizlik yansıyor
tamam_ayse_tamam Dnmz95 Burcu akrep ama akrep kızları nasıl olur bilmediğim için yorum yapamıyorum 😊 şimdilik sadece yemek ve uyku konusunda çok uyumlu bir çocuk olduğu için burcundan bir şikayetim yok 🤣