gakkoyengee canım benim ilk bebek ilk 2 aya kadar kullanılır diye düşünüyorum çalıştığım için herşeyini eksiksiz almak istiyorum doğumdan sonra çalışmayı düşünmüyorum benim alma sebebim Anneme çok gidip gelmem bi nevi beşik işi görsün istedim annem gilde kullanırım daha sonrası da artık düşünürüz 😊