Sinemalmila Öncelikle geçmiş olsun. Ben malesef 31 haftalık doğum yaptım idrar yolu enfeksiyonundan dolayı ilk hamileliğimde. Sancım vardı benim ve açılma olmuştu. Hiçbir şey fayda etmedi sezaryenla doğum yapmak zorunda kaldım. Korkmayın herkeste aynı olacak diye birşey yok. Belki siz kolay geçirirsiniz. Sağlıkla alın kucaginiza bebeğinizi inşallah 🌸