naz_ozz Kızlar 2021 de iş dolayısıyla tetanoz aşısı oldum gebeyim 1. dozu oldum tam 2. Dozu olacam aşı yok hemşire doktoruna sor belki yaptırmaz dedi ama sordum yaptır diyo kafam karıştı hiçbir yerde aşı yok🙄
Ecemnrirak_ naz_ozz canım hamilelikte 2 kere olman lazım ben 1 ay arayla iki kere oldum önceden olduğun önemli değil eczanelere falan dolaş bakalım bı bulursun
naz_ozz Ecemnrirak_ dolaştım yok hiçbir yerde 30. Haftaya kadar olman lazım dedi 26 hafta olduk 4 hafta içinde bulursam olacağım inşallah yeniden sorduracağım