Annesininportakali53 yarenh bebek büyüdükçe kafesinize baskı yapıyor gayet normal ama rahatsız oluyorsanız acile görünün ben son haftalar oyleydim
Aysee1123 yarenh Sol tarafım ağrıyor benim sola yatınca ağrı oluyordu veya şiddetli gülünce falan. Ama sormadım doktoruma hafifleyince normal olarak düşünüyorum
yarenh Annesininportakali53 ya bilemedim yarinda kontrolum var doktoruma yazdim ama cevap vermedi daha boyle bazen konusurken yanma batma oluyor oksuremiyorum emin olamadim gitmek icin