Bence 2-3 yeni doğan takımı bir kaç zıbını alın. Ondan sonra kıyafet olarak 0-3 ay almayın inanın o kadar çabuk büyüyorlar ki .. içine sığmıyorlar birde pamuklu olduğu için kıyafetler çekiyor genelde. Fazla kıyafet alacaksanız 3 aydan büyük alın 3-6 ay , 6-9 ay. Bebek bezide aynı şekilde 1-2 paket yenidoğan ondan sonra 1-2 numara alın onlarda kalıyor inan. Ben yenidoğanda ıslak mendil kullanmayı sevmiyorum alt silme pamukları var suyla islatıyorsunuz makyaj pamuğunun büyük hali onları öneririm. Pişik kremi , lif , tırnak makası seti , tarak , şampuan , çamaşır deterjanı , (içerikleri doğal olan) ağız silme mendili 10’lu satılıyor genelde 2 paket yeter. Her ihtimale karşı 1 adet emzik , biberon. Alt açma örtüsü bol boll lazım oluyor. İlk aklıma gelenler bunlar. ☺️