Merhabalar kızlar,
Oğlum olacak Allah’ın izniyle 5 aylık henüz isim düşünüyoruz ama eşimle bir türlü anlaşamıyoruz maalesef 🫠
Şuan Kaan ismine sıcak bakıyoruz, bende Kaan olana kadar Karan olsun istiyorum çok kararsızım. Yada Kaan isminin önüne ne koyabiliriz 🫠 Erkek bebek annelerinden önerilere açığım siz ne koycaksınız 🐣