Moresek -kelebek benim oğlumda olmuştu ve geçmedi doğum sonrasında, şimdi 2. Hamilelikteyim bı tane daha oluştu 🤦doğum sonrası aldırmayı düşünüyorum
HanifeAsya -kelebek benimde boynumda sayamayacağım kadar çok oldu doğum sonrası cikdiye bi solisyon sürüyormuş geçiyormuş hepsi doktorum öyle dedi birde onlar et beni olarak geçmiyormuş deri kıvrımı diyoruz biz ona hamilelikte göğüs ve boyunda olur dedi bazılarında
Elvira_aa Merhaba benim boyun bolgemde 5-6 dan fazla ama hepsi çok küçük küçük et benleri oluştu. Sizde de mi öyle bişey? İnşAllah hamilelik sonrası giderler diye düşünüyorum
Elvira_aa -kelebek cinsiyyet kız şu an 36 haftayız ama nerdeyse 3 aydan sonra hemen farketdim benleri eskiden hiç yoktu çünkü
Emilaaaaa Bende de çıktı ama et beni değil . Bildiğin et böyle ufak ufak. Boynumda ve göğsümde çıktı bikac tane . 35. Haftadayim yeni fark ettim. Kız bebek bekliyorum