Sevgili anneler merhaba özellikle 2. doğumunu yapanlara yada çevresinde bu tarz hikayesi olanlardan bilgi almak istiyorum
Bnm ilk doğumum normaldi ve çok ama çok zordu bir daha asla normal yapmam dedim ölüm gibi bişeydi şimdi ikinciye hamileyim merak ettiğim şu ilk doğumu zor ötesi olup ikincide kolay doğuran oldu mu acaba ?