-Ozlem58- ben meyve sevmem kızımda ve oğlumda da pek yemedim ama bu kızda (3.çocuk) sürekli meyve yiyorum bitti eşimi pazara yolladım 😂 hergün kavun, kayısı, mutlaka yiyorum 😂 fazlası zarar ama dikkat etmemiz lazım gebelik şekeri çıkar Allah korusun 😁🧿❤