Doktor bana çocuk 32 de yukarı çıkıyo demişti benimki asağıda mı diye sorduğum zaman. Ne ara cıktıta indi sizinki insanların dediğine bakmayın insanlar erken doğuma sütün azlığına yetmemesine çok bayılırlar zaten stres yaparsan dedikleri olur biz demiştik derler sadece takma hiç