Sulte Kizlar bu aralar bebegim hareket ettikce canimi acitiyor o hareket ettikce sanki rahmime igneler batiyo karnim zaten oldu olasi asagida yani bebek asagi yerlesmis ama cok agri yapmaya basladi sizler de de boyle mi yaaa