Hayalim1_ Kızlar pek bılınmedık faydaları neler peki birde nasıl yiyorsunuz ben sade lımon sıkarak yiyorum ama farklı yuyenler varmı aramızda yorumlarınıza talibim🤗❤️
funnymummy Hayalim1_ ezip krem peynirle yada beyaz peynirle karıştırıyorum kızarmış ekmeğin üstüne sürüp üstüne de yumurta tadı güzel oluyor tavsiye ederim
Halis4169 Hayalim1_ brn tost yapıyorum yumurtanın yanına çok yakışıyot birde beyaz peynirin öyle yiyorum
rosemomm ben armut ya da muzu avakadoyla ezip balla cevizle karıştırıp yiyorum ya da direk sade kaşıklıyorum
Hayalim1_ rosemomm sade hoşuma gıtmıyor gıı tuzlu da hoş olmuyor sade lımonla eksılı yiyorum birde faydası çok dıyorlar ondan yiyorum 😂