Birmelekbinsukurabbime belli saatler var baba o zaman alınıyor içeri 1 saat görebiliyor görüş saatlerinde onun dışında sancıyi doğum yapacağın odada çekiyorsun orda odalar tek kişilik sancı odaları doğurduktan sonra seni iki kişilik odaya alıyorlar. Hastane çok temiz bir sürü ebe oluyor ve çok yakından ilgileniyorlar bir sürü alet var sancıyi çektiğin odada herşey hazır bebek kuvezi boy kilo ölçüm yeri bir sürü alet var yani hazirliklilar bütün muayeneyi aynı gün hastanede bebeğe yapıyorlar kulak göz ultrason vs. Her testi yapıyorlar normalde başka devlette tek tek randevu alıp yaptiriyorsun. Ondan sonra kimliği hastanede çıkartabiliyorsun doğum yaptıktan sonra tek tek odaları gezip ismi hazır mı çıkarmak istiyor usun diye soruyorlar ismi söylüyorsun baba onayı alıp imza atiyorsun kimlik evine geliyor 10 numara gerçekten iyi ki de dogurmusum orda