Başlarda kuzey olsun istedim ama eşim o kadar istemedi ki beni de soğuttu sağolsun😂 şimdi kafamda kıvanç var eşimin ismi de erdinç biraz uyumlular gibi geldi bana. Sizce nasıl bir isim.. ben k harfli erkek isimlerini çok seviyorum ama emin olmak istiyorum kafam karışık. Bu isimde ısrarcı olmalı mıyım bilemiyorum. Eşim genel olarak hiç bir ismi beğenmiyor😂