Ya ben 19.haftadayım doktorum özelde olmasına rağmen hala söylemiyor , yok başı aşagı gelecek yok bilmem ne diye , çevremdeki herkes 13 de14 de öğrendi gerçekten çok sinirlerim bozuk , bugün yine gideceğim ama gitmek istemiyorum resmen yine söylemeyecek diye …