_brcu88_ Htcyns95 ben olmadım daha bugün 20 haftalık olduk ama olurum sağlık ocağındaki ebe arayınca niye olmak istemiyorsunuz
minnakkraker Htcyns95 ben olurum bu hafta bebeği koruyan birşey sonuçta ne kadar hastaneler güvenli steril olsa da belli olmaz her zaman önlem almak gerekir
Asena33 Aslında olmak gerekiyormuş ben ilk çocuğumda iki tane oldum şimdi tekrar gebeyim bir defa olmam gerekiyormuş oldum doğumda enfeksiyon kapmamak icinmiş
[silindi] Ben olmayacağım. Aşılar aşı olsa keşke. Seve seve olurdum. İçerik, içerik, içerik. Okuyun araştırın efenim.