Merhaba kızlar 5+4 hamileyim. 1 haftadır kanamam var önce günde 2-3 damla kahverengi lekelenme ile başladı dün kırmızıya döndü ve miktarı arttı öyle çokta değil. Hiçbir ağrım sızım yok, kanda gelen bir parça da yok. Yurtdışındayım hiçbir ilaç verilmedi beklememi söylediler. Başına gelen bebeğine kavuşan var mı ? Düşük mü yapıyorum sizce ? Sizde ne kadar kan gelmişti ? Düşük olup olmadığını nasıl anladınız ?