Gulsah1903 Merhaba 19 mayıs normal doğum yaptım zor geçen bir doğum oldu açılmam az olduğu için sonrasında makat ağrılarım acılarım başladı dikişlerde sorun yok makat acısı beni öldürüyor başına gelen var mı ne yaptınız yada fikri olan var mı ?
adn111 Gulsah1903 ben daha doğum yapmadim ama konuyla alakasız bisey sorular 39. Haftamdayim benimde makat ağrılarım var sizin öyle olmuş muydu son haftalarda acaba açılmayla yada bebeğin kanala girmesiyle ilgili mi yoksa başka bisey midir
Gulsah1903 Canım benim yoktu doğum öncesi sancılarım başladı ama açılmam olmadı 6 cmle doğuma girdim bebekte basınç yapınca malesef doğumda makat acısı kaldı bana şuan sanki sezeryan olmuş gibiyim