Kızlar 19+2 yim gebelikden bu yana akıntım olmadı desem yeridir bugün biraz cok gelmiş kokusuz beyaz krem gibi bi rengi var ama yoğunluğu biraz korkuttu beni normalmidir bu benim haftalarımda yarın doktora gözükmelimiyim akıntı bazen normal kabul ediliyor