Nisaiste Gebeliğinizin ilk haftalarında veya ayında temizlik yapınca ya da yaptıktan sonra bel ve kasık ağrılarınız oluyomu
Slma_aygn Nisaiste yapmadan da olur ilk haftalar bel ve kasık ağrısı olur yerlesmeyle alakalı ama yinede temizlik yaparken falan dikkat etmek gerekli kanama olmazsa ağrı olması problem degil
Ozge56 Nisaiste gebeligin ilk 3 ayı az iş yapayım hemen ağrıyordu allahtan o günleri geçtik çok sukur
Omermomm_ Nisaiste yapmadığın halde de olur canım ilk haftalar öyle şeylerle uğraşma dinlen kendini toparla bebek büyüsün öyle yap derim☺️
Nisaiste Slma_aygn eğer gebeysem bebekten dolayı galiba bel ve kasıklarım aşırı ağrıyo bugün belli olucak inşaallah bebeğimin gelin gelmediği 😅
Nisaiste Gunes17 fazla yormadım kendimi diye biliyodum ama oturunca hissettim belime ve kasıklarıma vuran ağrıyı
Gunes17 Nisaiste ister istemez yorulursun bolca dinlen gecer ağrın dikkat et ayrıca şimdilik bisey kaldırıp itme çekme ve yukarılara uzanma bunlar sakıncalı
Nisaiste Gunes17 daha tanışmadık kendisiyle gelip gelmediğini bilmiyorum bu akşam inşaallah 😅eğer yoksa da kendimi fazla yorduğumdandır yine galiba
Nisaiste Tubag1 ben abartmadım aslında etrafı topladım yerleri süpürüp sildim fazla bi uğraşım olmadı ama ona rağmen hala geçmedi ağrı
Nisaiste Omermomm_ ederim eşimin doğum günü bugün ona güzel bi hediye vermek istiyorum İnşaallah Rabbim vermemi nasip eder 😍🥰
Nisaiste Shf ya işte bu 9 gün boyunca lekelenmem galiba ondan ama var mı yok mu daha bilmiyorum varsa da büyük ihtimalle riskli gebelik 🙁