Kızlar kusura bakmayın tam olarak bilmiyorum o yüzden soruyorum ben bu zamana kadar hep kadın hastalıkları ve doğum bölümüne gittim ama şuan hiçbir yerde o bölümden randevu bulamıyorum gebe polikliniği diye bir bölüm var o ne ise yarıyor bi bilgisi olan var mı ya da giden ultrason ile bakılıyor mu orada da ?