Kızlar merhaba dün randevumuz vardı bende 30. Haftadan beri şeker çıktı ilk bir hafta her şeye dikkat etmeme rağmen hep ölçümlerimde artış oldu doktor da hap verdi hormonlardan dolayı vücudun ünsilin salgılamasına izin vermiyor dedi, 1 haftadır onu kullanıyorum, dün de ultrasona girdim normalde son adet tarihime göre 33+2 haftalık hamileyim ama hastane ilk günden beri 5 gğn ileriden alıyordu yani dün onlara göre 34. Haftadaydım bebeğin kilosu 2260 idi haftasına göre büyümesi biraz hızlı dediler ve bebeğin başı çok aşağı da dediler 2 hafta sonrasına tekrardan randevu verdiler bu hafta da bu kilo ve bebeğin başının aşağıda olması normal mi ? Aynı durumu yaşayan var mı ? Erken doğum olmasından çok korkuyorum :(