Gamze_20 Ben kanuni araştırma hastanesinde 2 defa gittim memnun kalmadım. Önce Burdan sordum SELİN DİKMEN VE NECDET ÖNCÜ Dr önerdiler ama randevu bulamadım diğer 2 doktordan memnun kalmadım. Bundan sonra ki süreçte nasip olursa Çam Sakura Başakşehir hastanesine gideceğim. Araştırdım burdan okudum gidenleri bide çevrem önerisi çam Sakura oldu.
Her randevu başka doktora denk geliyor dediler o yüzden Dr ismi veremeyeceğim. Bende denk geldiğim doktor kimse ona alacağım. Nasip olursa doğumuda orda düşünüyorum çam sakurada