Dmrsm Allah sana naspi etsin en kısa sürede. Bende 4 yıl sonra çocuğuma hamile kaldım… geçen yıl dan beri çok istedik… Stres yapmamani öneririm.. ve ben otlar kullandım istersen sende kullan.. etkisi olduğunu düşünüyorum.. adelerim düzenli olmasına rağmen kullandım bir ay 2 . Ay da hamile kaldım.. hayıt tohum