Kızlar çok kafama taktım ya bu dönemler zaten bebeği hissedemiyoruz sadece akıntım var ağrım mide bulantım yok göbeğim çıkmadı hiç İnternetten bakıyorum 2 aylıkların bile göbeği var gibi. Sizin göbekleriniz çıktı mı bu haftalarda bellimiydi hamile olduğunuz