Slakiprtci Kızlar hamile olduğumu öğrendiğim den beri 1 ayda bir kontrole gidiyorum bu kontroller 15 güne ne zaman düşüyor bilgisi olan ?
incitanesi__ Slakiprtci ben 29 da gittim sonra 32 de gittim , şimdide 34 te çağırdı 2 gün sonra gidicem inşallah 32 den sonra 2 haftada bir çağırıyo benim doktorum , 36 dan sonra her hafta
ballikedii Slakiprtci ben 32 de gittim en son doktorum artık her hafta gel dedi 4 ay düşük riski yaşadım çünkü bundan sonra sıkı takipteyim
Ozoooo Daisy0000 ben ayda bir yada 3 haftaya gidiyorum her hafta gitmeye de gerek yok bence bi sorun yoksa
Hlmersy Daisy0000 Slakiprtci 33 haftalık hamileyim 5 haftada bir gidiyorum 36 dan sonra 2 haftada bir çağıracak nst için sürekli gitmeye ne gerek var ki
Slakiprtci Daisy0000 4 hafta beklemek çok zor cidden ama mecbur yanı erken gidince 1 ay sonra gel demiştim diyooo
Anonim3447 Slakiprtci bende 30+5 haftalık hamileyim ayın 20sinde gitmiştim bu ayda 24 ünde gidecem ama doktor 2 haftada bir gel demişti
Daisy0000 Hlmersy Valla doktorum 36dan sonra her hafta geleceksin dedi,her gidişimde de nstye alıyorlar