Nurin34 Asyos34 bunun birçok sebebi var canım genellikle gebelikte normal deniyor kan basıncı arttıgı icin bazı durumlarda ise kalple alakalı olabilir ilacla alakalı olabilir diy kontrolde doktoruna söylersin süphelendigi bi durum olursa tahlil test ister için rahat eder 🌺
Asyos34 Zeynepozcan sokaktada zorlanınca oluyor yürüyüşte 🙄 duz giderken iyide çıkarken geri bayılacak gibi oldum ya dün nolucak böyle şimdiden
Asyos34 Nurin34 yani çarpıntıdan ziyade çabuk yorulma tansıyonum düşme hissi gibi oluyor :( danışacağım tabi doktora
Nurin34 Asyos34 çok normal canım benim arada çarpıntım olur gebelerin çoğunun tansiyonu düşük cıkar zaten kanınızın düşmeside bu durumu etkiliyor benim kanım baya düşmüştü baş dönmesi falanda vardı
Elifbanmaz Bende 21. Haftadayım bende hemen yoruluyorum. Ve hemen oturma hissi oluyo. Baş dönmesi, göz kararması gibi şeyler. Tansiyonum düşüyo sanırsam