Merhabalar, ilk gebeliğim 35+3 erken doğum riskim var enfeksiyondan dolayı. Doğumdan aşırı korkuyorum evlenmeden önce de vardı hep evlendikten sonra nasıl doğum yaparım diye düşünürdüm halen de çok korkuyorum. Korkumu nasıl yenebilirim fikri olan varsa yardımcı olabilir mi?🙏🏻