Kızlar son adet tarihim 30 Mart, eşim Nisan 15 de geldi 16 Nisan yumurtlama günümdü. Mayıs 31 de betam 223. Çıktı doktor var ama çok küçük dedi 20 gün sonra tekrarladı 11 bin e çıkmıştı. Ben hala hastaneye gitmedim hem korkuyorum ya kalp sesi duyulmazsa ya aksi bişe olursa diye bide eşim 15 nisamda geldiği için kendi hesabıma göre de 5 haftaya yeni girdim. Bundan önce hamile kaldım ve kalp atışı olmadı aldılar o yüzden korkuyorum çok