naneliseker_ Kızlar annemin karnında dikiş yerinden su geldi, şuan iğnenin ucu kadar geliyor,gelmiyor. Doktor yarın gelin dedi ama burda sormak istedim, pansuman yaptık. Dikiş patlama gbi birsey değildir demi ?
Skdinc naneliseker_ patlama değildir canım. Muhtemelen enfeksiyon yapmış orası. Yara yerinden sıvı gelmesi buna işaret eder. Doktor bakıp değerlendirir.
Deletedmom_106 naneliseker_ enfeksiyon kapmıştır. Pansumanı çok batikonlu yaptıysanız yara çok nemli kaldıysa ondan olur
naneliseker_ Deletedmom_106 batikon çok uyguluyoruz zararlı kidir ki günde 1 defadır şu gelince 2 kere tekrarldk
Elif3333 naneliseker_ fazlalıkları alın demek istedim üstünde kurumasin dikişin tortu halinde hava almasını engellersen enfeksiyon kapar. Birde her gün yapmayın pansuman bir doku bir boş olsun. Kutu tutun o bölgeyi
Deletedmom_106 naneliseker_ bende ameliyat oldum . Dr gösterdi nasıl yapacağımı arkadaşımda uyardı onunda ameliyat yeri enfeksiyon kapmıştı aşırı batikon kullandığı için. Önce yaranın içine sonra etrafına çok az uygulamak gerekiyo .(ayrı gazlı bezlerle) . Yakın zamanda eşimin eli kesildi oda beni dinlemedi batikonu bastı parmağı kocaman şişti. Çok kötü oldu .