Denizinannesiii34 Kızlar benim.anlamadigim şu birisi bu hastaneyle ilgili post açtı ve muayne ücreti 100 vs 130 mu yazdı ne öyle hatirliyorum ama ben aradığımda bana 400 ve arası muayne ücreti verdi ssk liym eşimden fiyat hangisi doğru egerki 100 se veya 130 falan hastanemi değiştirip medipol gitmeyi düşünüyorum
zlemAbbasiTun Denizinannesiii34 1 senedir o hastaneye gidiyorum hiç o fiyatı duymadım tüp bebek uzmanı doktoru bile 400 tl değil o hastanede muaneysi
Cnsakf Denizinannesiii34 gittiğiniz doktora göre muayene ücreti değişiyor ona dikkat edin. Profesöre giderseniz çok yüksek ücretler istiyorlar doçent veya başka doktora giderseniz sigortalıya maksimum 180 lira muayene ücreti var
zlemAbbasiTun Canım ben oraya gidiyorum op doktorlar 100 tl muayne doc. Doktorlar 150 ve üstü doktorun konumuna göre değişiyor benim muaynem 100 tl 400 tl yide kim söyledi🙄
Denizinannesiii34 zlemAbbasiTun hastane canım ya hatta profesör 700 dedi vallahi bak eşimde aradı ben mi yanlış anladım diye öyle dendi ben hiç bisey anlamadim yahu
zlemAbbasiTun Denizinannesiii34 sen kadın doğum bölümü aradıysan zaten sen söylemeden muayne ücretin 100 tl diyor daha bugün aldım randevu 100 tl yani
Kdraltn Denizinannesiii34 Bende aramistim. 100-150 dediler. Ben ilk dogumumu orda yaptim 50 lirayla baslamistik. Simdi o kadar ucuk olmaz. Zaten dedigim gibi aradim srodum eminim.
zlemAbbasiTun Denizinannesiii34 op doktora gidiyorum özlem Kesiktaş aydın memnunmda verdiğim paraya değiyor
Denizinannesiii34 zlemAbbasiTun allah allah ben aradim beni bağladılar ve bu ücret söylendi ben şok şuan 😀 anladım canım çok sağol