Fbd canım bakteri dedikleri içindeki yeşillikten dolayı iyi yıkanmazsa toksoplazma riski var diye valla ben hamilelikten önce olur olmaz her yerde yedim hatta etli de çok yapar yerdik ama hiç toxo geçirmemişim allah korusun ama şimdiden sonrada geçirmem diye düşünüyorm demekki o kadarda kolay değil 😐