Papatyaa20 Melekyusuf amin inşallah kolay geçer her kezin doğumu yalnızca benim değil 🙏😊 Anne olmak çok zormuş şimdiden öğreniyorum🤦♀️😁
Papatyaa20 xzxzxzxzxz selam canım🤗Bebeğin normal pozisiyonuna döndü mü? Benim bugün doktor kontrolum vardı 38 haftalık bebeğim dönmüş normal pozisiyonuna 😊🙏
deryabade xzxzxzxzxz benim de 2 hafta sonra doğumum var. Çok korkuyorum paniğim. O belden aşağı uyuştırma olayını düşündükçe bile kalbim güm güm atıyor. Sizin doğum nasıl geçti korkulcak gibi mi gerçekten 😔