Kadriye 15 haftalik hamileyim kasıklarım cok agriyo karnıma dokununca bisey batiyo sanki bu normal mi kontrolüm 2 hafta snra yoksa hemen gitsem mii kizlar ??
Kadriye1999 Merhaba adaşım bende 15 haftalık hamileyım ve bendede kasık agrısı sık sık oluyor inşallah 1 hafta sonra kontrol var muhakkak soracağım doktoruma bakalım ne dıyecek
Mizgin44 Kizlar bendede oluyordu ozamnlar ama bebek buyuyor ondan ileriki haftalarda daha cok oluyor insallah birsey yoktr