Merhaba anne adaylarım 37. Haftamdayım 29 Mayıs’ta doğumum var ama dün den beri acaip ağrılarım başladı yürümemi bile etkiliyor. Doktoruma haber verdim yalancı kasılma onlar gununu bekle dedi tamam bekliyim de yani daha bir hafta var ve bu ağrı dayanılcak gibi degil sizce acilw gidip nst baktırsam mı ?