ZeynepAsyaAnnesi Kizlar bebek bezi önerisi istiyorum Baby turco Sleppy …. Uygun fiyatlı ve tavsiye edeceğiniz var mı ?
Laleozkan_09 ZeynepAsyaAnnesi ikiside kötü. Canbebe güzel bak hem uygun hem güzel. Molfixte aynı şekilde Kızım bebekken canbebe kullandım bi ara memnun kaldım Eşim hep molfix alırdı o da çok güzeldi
Ahsenn031013 ZeynepAsyaAnnesi her bebeğin teni farklıdır canım Biz prima premium başladık sonlarda sleepy kullandık baby turco kullandık memnun kaldık Şimdi 2. Bebeğim onada sleepy aldık çok uygundu zira primaya yaklaşılmıyor Babay turco ve sleepy aynı ucuzlukda belki arada 1 2 kuruş oynar
ipekmom_ ZeynepAsyaAnnesi sleepy natural kullanıyorum memnunum bebeğimede bir sorun olmadı pişik sızıntı vs Trendyolda indirime giriyor sürekli
Ahsenn031013 Laleozkan_09 ikiside niye kötü diyorsunuz genelleme yapmayın siz memnun kalmamşsınız Ben memnun kalmadım bize iyi olmadı vs vs diyebilirsiniz Yeni anne adayı için böyle yoruma başlamak sanki biraz iyi olmamış🙈
ilknurakdogan1 Sleepy bio natural , Teyzem yeğenimde kullandı çok şükür hiçbir sorunla karşılaşmadı bende ondan aldım ıslak mendilini de Ama tabi cilde göre değişebilir bilemeyiz
beyzzsenturkk ZeynepAsyaAnnesi sleepynin tüm çeşitleri berbat pis koku pişik şişiyo top gibi oluyo vs baby turconun kalıbı kücük 2 numarası anca yenidoğan bebeğe olur sofia kullandım o da kağıt gibi iğrenç bebem natural kullandım şişti top gibi oldu prima kullandım aşırı memnundum eşimde bi de molfix deneyelim dedi molfixten de su an asırı memnunum önceden neymiş öyle sürekli yıka üst değiştir sırtına kadar çiş pislik valla biraz fazla ver ikiniz de rahat edin