Nefes15 Merhaba kızlar feramat kan ilacı kullanıyorum 29 haftalığım gece yatarken 1 tane içiyorum . Mide bulantısı yaptı . Kullanan var mı? Doktora söylücem bırakıcam çok kötü midemi bulandırıyor ilaç yan etkisinde yazıyor zaten bulantı 🥹
Hazl12dhgfj Nefes15 ben ilk gebeligimde içiyordum cnm şimdi de içiyorum kan ilacını ama ismi farklı ve hep aç karna icerdim ben yarım saat yada 20 dk arayla da kahvaltı mi yapardım evet biraz mide bulantısı yapıyor
beyzacmvrc Nefes15 birazcık bulantı sorunu oluyo bende de ama kusturcak gibi değil haftalardır içiyorum gece yatmadan aç olursan içip yat daha rahat olur
Tubagns1508 Nefes15 canım bende kullanıyorum doktorum aç karınla tüketmemi söyledi yemekten 1 saat önce içiyorum
ST55 Bende sabah aç karna başladım bir haftadır iğrençç😒🥺 2 gün zaten çıkardım leş gibi kokuyor aşırıı mide bulandırıyor, sana tavsiyem çook aç olma (tok da olma) ve portakal suyuyla tüket emilimi hızlanıyor