Zumra333777 Kızlar bir iki gündür o kadar çok hareketli ki maşallah hareketleri canımı çok fazla acıtır oldu 28 haftalık gebeyim bu arada bu kadar hareket normal mi
ilgihazaal Zumra333777 benim de 27 hafta hep oynuyor ve hareketleri sert normal demek ki sizde de oluyorsa 😁
Eksijelibon Zumra333777 hareketli bebek iyidir diyor doktorum canım♥️ bende 25 haftalık oldum o günleri bekliyorum sürekli hissetsem keşke
Zeynep_Sedat Zumra333777 benim oğlumda hareketliydi şuan 4 yaşında hala hareketli 🤭 bu oğlum da ultrason da hep yatıyor inşallah sakin olur 🙂
runkli0606 Zumra333777 27 ve 30 haftalar arası en hareketli olduğu dönemlermiş yalnız büyüklerden duyduğum bebek hangi saatler hareketlenşyorsa doğuncada o saatlerde uyanık ve hareketli olurmuş eğer öyleyse gece uykularını unutmam lazım 🤣
Zumra333777 Eksijelibon inşallah ilk evladımda çikolata yemem lazımdı azcık hareket etmesi için bu maşallah bni uyutmuyor bni karnımdayken daha😂
kubracetin 29 haftalık olduk maşallah benimkide hissetmeye başladığımdan beri çok çok hareketli özellikle geceleri uyuyamıyorum bile sürekli uyanıyorum desem yeridir 🙂
Zumra333777 kubracetin anne karnında hareketli bebekler kolik bebek olurmuş duydunuz mu böyle bir şey
gunes88 Zumra333777 oyle bilimsel bir sey yok bebegin saglikli oldugunun ve iyi beslendiginin gostergesi kolik vs kulaktan dolma bilgiler yani🙂
ilgihazaal runkli0606 hic uyumuyor gibi 🤦🏼♀️ ben gunduz hep hissediyorum. Eşim, sen uyurken de oynuyor diyor bu nasil bir çocuk ben anlamadım 🤣
Eemoom Zumra333777 doğunca da öyle oluyorlar 🥹😂 kızım gece gündüz tekme atıyordu. 6 aylık olacak. Hâla tekme atıyor 😂 ayakları asla durmuyo. Çok hareketli. Emerken havayı tekmeler bazen omzumu kolumu. Uyurken bile tekmeliyor battaniyeyi falan durmuyorlar doğunca da 😄
Eday19 ilgihazaal aynı beni tarif ettiniz merak ediyorum doğunca nasıl olacak diye sağlıklı doğsunlarda inşallah
Nymphadora Benimde 26 haftalık oldu. 2 haftadır aşırı hissediyorum hareketlerini hiç durmuyor. Benim doktorum da sağlıklı olduğunun göstergesi dedi ☺️
_Daydreamer_89 Zumra333777 evet normal bu ileriye işaret 😅 benim kız karnımdan fırlayacak gibiydi doğdu 7. Ayında 1 sn poposu durmuyor 😂