Guneskemikseda 39+2 yiz bizde evet bu sene kızlar gelmek bilmiyor hayretler icindeyim bende yarin yatis yapicaklar banada buyuk ihtimal 1 2 cm acikligim var ama.bebegin suyu biraz az oldugu icin bugun kontrolden sonra sanki bl agrim basladi insallah kendi sancilarimdir diyorum yarin suni vermelerindense iyidir siye dusunuyoeum birbirimize dua edelimde hayirlisiyla bian once gelsinler 💖🐣