Tam 38. Haftadayız bugün ve yaklaşık bir haftadır geçmeyen mide yanması ağrısı bulantısı hepisini yaşıyorum peşpeşe hergün oda yetmezmiş sürekli bi idrar varmış hissi altıma edecek gibiyim ama tuvalete gidiyorum bişey yok şu saat oldu bebeğim kıpır kıpır maşallah yerinde durmuyor birde mideme mideme vuruyor resmen asla uyuyamıyorum o kadar uykum var ki o kadar yorgunum ki anlatamam napacağımı bilmiyorum sırt ağrısı bel ağrısı hepsi bi yandan çok yoruldum şuan çok çaresiz hissediyorum kendimi 😢