radiantmother35 Kızlar normal doğum yaptım 16 günlük olduk fakat benim dikişlerm açıldı ve enfeksiyon kaptı çok acıyor oturamıyorum bile doktor ilaç yazdı bitmce tekrar dikiş atılacakmış aynı durumu yaşayıp daha az acılı atlatan varmı lütfen yardım edin🥲😭😭😭😭
radiantmother35 Dunyevi merhaba tekrar dikiş atıldı iyileşti pansumanlar vs şu an daha iyiyim ama kabızlık sorunu başladı bu seferde 🤦🏼♀️