Fairytale21 35 haftalık doğum yaptım sezaryan sizden dua istiyorum bebeğim şimdilik aldılar emmiyordu bu konuyla bilgisi olan beni biraz rahatlata bilir mi şimdiden teşekkürler 🥺🙏🏻
Adenkaratepe Fairytale21 yeni doğan hemşireliği yapmış biri olarak yazıyorum. Bebeğiniz henüz gelişimini tamamlamadığı için emme reflexide gelişmemiştir. Zamanla gelişecektir inşallah hiç korkmayın 🤲🏻
Ceylincim Adenkaratepe 35 haftalık doğum yapan bi arkadaşım var gayet sağlıklı çıktılar 35 haftalık bir bebek gelişimini tamamlamıştır 38 haftalık bebekle aynı özelliklere sahiptir yazıyordu programda içinizi ferah tutun hayırlı olsun 🤎
Nurrr_33 Adenkaratepe merhaba kuveze girdiğinde bebek eğer solunum gibi ciddi bir sorunu yoksa imza atıp bebeği alabiliyor muyuz acaba böyle bişey duymustum da 🙏
Adenkaratepe 37 ‘ye kadar olan her bebek prematüre olarak adlandırılır 🌺 Bebeğin emme reflexi de o yüzden gelişmemiştir. Her bebek aynı değildir…
Adenkaratepe Nurrr_33 bütün riskleri kabul ediyorum ölüm dahil diye imza attırırlar size. Ama bence hiç böyle bir şey yapmayın…