Lavinia3009 Ara ara kasıklarım da acı olmaya başladı. Otururken değil de yatarken veya ayaktayken hissediyorum. Böyle olanınız var mı?
PrensesAnnesi- Artık sizin düzensiz de olsa sancılarınız vardır normaldir eli kulağındadır artık sancılarınızın aralığı düşerse nişan gelmişse doktorunuzla görüşün derim