Kızlar 34+2 den Merhabalar
Göğüslerim o kadar şişti ki asla sütyen takamıyorum evde. Hatta sırf sütyen takıcam derdinden dışarı bile çıkmıyorum diyebilirim. E gün içinde de göğüs altım aşırı terliyor kaşınıyor ve yara oluyor. Suwen ve Kom’dan emzirme sütyeni aldım fakat rahat edemedim. Daha iyi markalar var mı? Ne önerirsiniz?